Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Rabu, 30 Maret 2011

customer service letter

Tuan Andi Rahman
Departemen layanan konsumen
PT. Panasonic Global
JL. Raya Bogor KM.24
Jakarta

23 Februari 2011

Yth. Tuan Rahman
Kerusakan produk LCD TV,
saya takut produk LCT TV yang saya lampirkan tidak dapat berfungsi, ini ketiga kalinya saya kembalikan dalam waktu satu bulan. Saya membeli produk ini di toko CAHAYA ELEKTRONIK pada tanggal 12 desember 2010, Jakarta. Jujur saya sudah mengikuti petunjuk penggunaannya. Lebih dari tiga kali saya mengembalikannya, saya selalu memilih produk terbaik anda.
Saya sangat berharap jika produk tersebut ditukar dengan produk baru. Saya sangat menghargai bantuan anda.

Hormat saya,

taufiq



terjemahannya :
Mr. Andi Rahman
Customer service department
PT. Panasonic Global
JL. Raya Bogor KM.24
Jakarta

February, 23 2011

Dear Mr. Rahman

Faulty LCD TV product,
I'm afraid that the enclosed LCD TV product doesn't work. It is the third one I've had to return this month.I bought it from CAHAYA ELECTRONIC stores at Jakarta, on December 12, 2010. I was careful to follow the instructions for use, honestly. Other than the three I've had to return recently, I've always found your products to be excellent.
I'd be grateful if you could send a replacement and refund my postage (state amount).I really appreciate your help.

Yours faithfully

taufiq

Tidak ada komentar:

Posting Komentar