Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Rabu, 30 Maret 2011

surat hutang

Tuan Jarod martin

21 januari 2011

Kepada tuan martin
Terima kasih kembali atas surat hutang anda
Sepert yang sudah anda ketahui saya menulis surat kepada sekretaris Negara pendidikan atas masalah baru-baru ini atas nama anda. Sekarang saya telah menerima surat balasan dari Ray Samuel, menteri pendidikan yang bertanggung jawab di daerah ini. Saya lampirkan salinan surat menteri untk informasi kepada anda.
Terima kasih kembali atas hubungan anda, jika saya mendapat bantuan lebih lanjut lagi tentang masalah ini atau masalah lain, tolong jangan ragu untuk menghubungi saya lagi.

Hormat saya,

taufiq



terjemahan :
Mr.Jarod Martin

21 January 2011

Dear Mr. Martin
Thank you again for your letter about strict liability
As you know I wrote to the secretary of state for education to raise this issue on your behalf. I have now received reply from Ray Samuel, the education minister responsible for this area. I enclose a copy of the minister’s letter for your information.
Thank you again for getting in touch and if I can be of any further assistance on this or any other matter, please do no hesitate to contact me again.
Your sincerely,

taufiq

Tidak ada komentar:

Posting Komentar